Ezzel nem csak köszönetet kell mondanunk ügyfeleinek, dolgozóinak vagy üzleti partnereinek, hanem nagyszerű módja annak, hogy vállalkozása hosszú távon megmaradjon. Nagyon sok olyan vállalat van, amely különféle ösztönzőket alkalmaz termékei és szolgáltatásai megvásárlására, vagy azért, hogy megjutalmazza munkatársait a jó munkáért. Az utazási ösztönzők pedig az egyik népszerű módszer a több ügyfél vonzására. Vannak olyan rekreációs ösztönzők, amelyekből a cég profitálhat, hiszen valójában jóval olcsóbb, és ebben az esetben ömlesztve vagy túracsomagban is megvásárolhatják, ami jóval olcsóbb. Sokan úgy gondolják, hogy az ingyenes ajándékok és egyéb ösztönzők felajánlása az egyik legjobb marketingstratégia a mai üzleti környezetben, és ezáltal növeli a vállalat bevételét.

A kétféle ösztönző, amelyet a vállalkozásában alkalmazhat: pénzügyi ösztönzők vagy pénzbeli juttatás, ahol a fizetésük és előléptetéseik emelkednek. És a nem anyagi ösztönzők, amelyek magukban foglalják az igazolás átadását, a kedvezményeket, az ingyenes ajándékokat és a kuponokat.

Miért fontos az ösztönző program?

Ez egy nagyszerű módja annak, hogy alkalmazottai növeljék munkájukat és termelékenységüket, elégedettek és motiváltak maradjanak. Inkább szabadidőt adunk nekik, mint nagyobb nyomást. És ez biztosítja, hogy ezek az emberek kitartsanak mellette, és az Ön vállalkozása jól menjen.

Ezek az utazási ösztönzők nagyon egyediek voltak, mivel tartalmas élményeket nyújtanak, amikor a munkatársak csapattá válnak, megbecsülik őket, és ez sokkal jobb, mint a pénzbeli haszon. Bizonyított motivátor volt, és célt szolgál.

Egy tanulmány azt mutatja, hogy az ösztönző programmal rendelkező vállalatok akár 25%-kal növelik eladásaikat azokhoz képest, amelyeknek nem volt. Tehát pozitív hatással van a vállalkozások tulajdonosaira.

Nem kell luxus vagy tökéletes utazásnak lennie, hanem igazi ajánlat a legkívánatosabb úti célokhoz. Olyan helyi helyek, mint Las Vegas vagy Hawaii, ahol mindenki élvezheti a turisztikai helyeket, strandokat, kaszinókat, művészeti galériákat, és esetleg megeheti a legjobb steakeket, és felforrósodhat egy gyógyfürdőben.

Ne feledje, hogy ez az ösztönző program ösztönözheti a vállalatot, és mindenki profitálhat belőle. Utazási ösztönzőt kínálhat, amely 3 napos, 2 éjszakás nyaralást kombinál több nagyobb szállodával. 8 nap 7 éjszaka vakáció egy üdülőhelyi kiruccanáshoz. 1000 dollár megtakarítás élelmiszerboltban és 1000 dollár éttermi megtakarítás.

Ajándékozzon ingyenes utazást ügyfeleinek és alkalmazottainak, és figyelje az eladások növekedését. Ha úgy gondolja, hogy egy ösztönző program a vállalata számára költséges, akkor gondolja át újra.