Az eladások elérésének egyik nagy akadálya, hogy nem hoz létre következetesen elegendő mennyiségű megfelelő tartalmat ahhoz, hogy segítsen a célközönségnek megérteni, miért kell Önt alkalmaznia.

A tartalommarketingről bebizonyosodott, hogy az egyik leghatékonyabb módszer a közönség elköteleződésének növelésére, a márkajelenlét fejlesztésére és az eladások növelésére.

Miért fontos a tartalommarketing?

Ha nem oszt meg rendszeresen tartalmat, a közönség vagy megfeledkezhet rólad, vagy nem bízik benned – vagy mindkettő.

A Hubspot.com szerint...

"A tartalommarketing azért fontos, mert választ ad a közönség kérdéseire. A tartalommarketing segítségével bizalmat építhet a közönségben, javíthatja a konverziókat, kapcsolatba léphet az ügyfelekkel, és potenciális ügyfeleket generálhat. Ezenkívül a mai korban az ügyfelek jó minőségű, egységes tartalmat várnak el. kedvenc márkáiktól... A konzisztens, kiváló minőségű és vonzó tartalom minden más módszernél jobban befolyásolja a közönség döntéshozatalát."

A tartalom az, ahogyan ezt megteszed, és sok edzőből hiányzik a tartalom stratégiai létrehozásához és megtervezéséhez szükséges összpontosítás.

A tartalommarketing létfontosságú, de ha nincs rendszere ennek létrehozásához, akkor az idejét vesztegeti. Tehát itt van valami, ami segíthet --- kilenc lépés, hogyan hozhat létre tartalmat vállalkozása számára.

1. lépés – Vállalja magát a rendszeres tartalomkészítés mellett: El kell köteleznie magát a rendszeres tartalomkészítés mellett. Ennek az az oka, hogy ha azt akarja, hogy szakértőnek tekintsenek, akkor óraműként kell megjelennie. Azért is, mert a keresőmotorok szeretnek rendszeresen előállított tartalmat látni. Tehát a következetesen előállított tartalom kulcsfontosságú.

Ehhez azonban először el kell döntenie, hogy milyen típusú és formájú tartalmat szeretne létrehozni --- a célpiac igényei alapján.

2. lépés – Sorolja fel promócióit: Döntse el, hogy mit indít és/vagy hirdet a következő 6-12 hónapban, és mikor hirdeti azokat, hogy először megtervezhesse a nagy eseményeket. Távolítsa el őket, hogy ne tűnjön úgy, mintha túl gyakran vagy egymás mellett reklámozna. Ezután adjon hozzá kisebb promóciókat, például meglévő termékeket/programokat, más emberek társult termékeit és ólommágneseket.

3. lépés – Piackutatás: Ahhoz, hogy a keresőmotorokon keresztül megtalálják, a tartalomnak mindig olyan kulcsszavakat kell használnia, amelyek az Ön réséhez tartoznak. A józan ész segítségével megtudhatja, mit keres a célpiaca. Milyen kulcsszavakra és kifejezésekre keresne, hogy megtalálja? Ezután hozzon létre egy listát ezekről a kulcsszavakról és kifejezésekről, amelyeket használni szeretne a tartalomban. Ezeket a kulcsszavakat beillesztheti egy kulcsszóba vagy keresőeszközbe, hogy más kapcsolódó kulcsszavakat és kifejezéseket találjon, amelyeket az emberek használnak. A Google például ezt a keresőoldalak alján, az „Az emberek is kérdezik...” címszó alatt teszi meg.

Az egyéb piackutatások, amelyek célja, hogy megtudják, milyen tartalommal foglalkozik a közönsége, a következőkre terjed ki: az Ön iparágának trendjei, népszerű blogbejegyzései, videók, podcastok és legkelendőbb, kapcsolódó könyvek az Ön szűk témakörében. Fórumokat és online csoportokat is felkereshet a témája alapján, hogy megtudja, mit vitatnak meg az emberek a témával kapcsolatban, és milyen szavakat használnak.

4. lépés – Ötletbank létrehozása: Kutatásai alapján sokkal jobban meg fogja tudni, mely témák lesznek a legérdekesebbek és legvonzóbbak a közönség számára. Ötleteit most egy „ötletbankba” gyűjtheti. Ez tárházként szolgálhat a tartalomötletek számára, amelyeket jóval a jövőbe gyűjthet. De mivel a tartalomkészítés folyamatban van, az ötletbank utánpótlásának is folyamatosnak kell lennie. Néhány ötlete származhat a fórumokon megvitatott témákból, az emberek által feltett kérdésekből, az általuk használt kulcsszókifejezésekből és a saját termékeiből származó kivonatokból.

5. lépés – Naptár kiválasztása: Keressen egy olyan naptárt, amely megfelel az Ön igényeinek (sok ingyenesen elérhető az interneten). Ezzel jelölheti ki, hogy mely témákat fogja használni a következő 6-12 hónapban. Ez tűnhet a legegyszerűbb lépésnek, de valójában ez lehet a legnehezebb. Ennek az az oka, hogy integrálnia kell a tartalmi témákat a tervezett eseményeibe, bevezetéseibe, promócióiba --- és mindeközben szem előtt kell tartania, hogy mi hozza a legjobb árat a tartalom felhasználásával a közönség növelésére és az eladások növelésére. .

6. lépés – Létrehozási idő ütemezése: Most, hogy megvannak a tartalomtémái, a következő lépés az, hogy ütemezze be a teendőnaptárban az időt a tartalom tényleges létrehozására. Jelöljön ki rendszeres időblokkokat a tartalom megírására. Az, hogy milyen gyakran és mennyi időt blokkonként, attól függ, hogy hetente, havonta vagy negyedévente szeretné megtenni.

Tegyük fel például, hogy úgy dönt, hogy havonta egy tartalmat tesz közzé, és negyedévente szeretne dolgozni rajta. Tapasztalatból tudja, hogy egy darab (havi) tartalom elkészítése körülbelül 2 órát vesz igénybe. Ezután 90 naponként 6 órát kell ütemeznie a tartalom létrehozására az adott negyedévre. Lehet, hogy Ön az a fajta, aki szeretné beütemezni az egészet egyszerre --- például egy napra vagy hétvégére --- vagy esetleg két órás blokkokra, 3 egymást követő napon. Vagy kényelmesebbnek érzi magát, ha jobban szétteríti. Bármi is működik az Ön számára!

7. lépés – A tartalom előállítása: Használja fel az ütemezett időt a tartalom előállítására legalább a következő 30-90 napon keresztül. Ha tartalom írásakor szem előtt tartja üzleti céljait (és küldetését), akkor a közönsége számára legrelevánsabb és az Ön számára legjövedelmezőbb tartalmat hozhatja létre. Használjon különböző formátumokat a tartalomhoz. Például írhat egy blogbejegyzést a havi hírleveléhez, majd videóvá vagy podcasttá alakíthatja, amelyet a hónap későbbi részében terjeszthet.

8. lépés – Optimalizálás: Ha elkészült, győződjön meg arról, hogy a tartalom:

· Megfelelő egyensúlyban van a kiszolgálás (80%) és az eladás (20%) között – érték vs. eladási pálya.

· Releváns kulcsszavakra és kifejezésekre van optimalizálva.

· Kiegyensúlyozza a megosztott különféle típusú tartalmakat, például oktatási, szórakoztató, inspiráló és promóciós tartalmakat.

Az egyensúly a tartalom hatékonyságának kulcsa. Tartalomnaptárának talán az a legnagyobb előnye, hogy átfogó képet ad. Láthatja, hogy betartja-e az ingyenes és a promóciós tartalom „80/20-as szabályát”, amelyet a legsikeresebb marketingszakemberek alkalmaznak. És mivel láthatja a „mit és mikor” tervet az összes tartalomra vonatkozóan, biztosíthatja, hogy megfelelő egyensúlyban legyen a különféle típusú tartalmak között, és ezáltal professzionális benyomást keltsen az összes online forrás látogatói számára.

Optimalizálja az egyes blogbejegyzéseket, közösségimédia-bejegyzéseket és videókat a megfelelő kulcsszavakkal és metaleírásokkal a blogokhoz.

9. lépés – Szabványos működési eljárás (SOP) létrehozása: Ha végigment a tartalom létrehozásának folyamatán, itt az ideje, hogy leírja az ehhez szükséges lépéseket. Készítsen külön listát az utasításokról minden tartalomformához és platformhoz, még akkor is, ha a lépések nagymértékben hasonlóak. Ez a lista segít koherens megjelenés kialakításában, és biztosítja, hogy minden egyes közzétételkor kövesse az összes szükséges lépést.

És ahogy vállalkozása növekszik, az SOP elengedhetetlen lesz az új csapattag betanításához szükséges idő lerövidítéséhez.

Ez tehát az alapvető tartalomkészítés 9 lépése. Ha ezek a lépések elegendőek, az nagyszerű --- tedd meg! Ha azonban további segítségre van szüksége, hogyan találja meg az időt, találja ki a témákat és/vagy készítsen tervet a tartalom terjesztésére, nézze meg a "The Ultimate Content Creation Toolkit" című részt.

Ez egy átfogó képzési csomag, amely segít megtanulni, hogyan kell megtervezni és létrehozni 6-12 hónapnyi alapvető tartalmat --- például blogbejegyzéseket, podcastokat, videókat és e-maileket --, amelyet a közönség értékesnek talál. növeli a keresőmotorok helyezését.