Hogyan vonzhatunk olyan értékesítőket, akik képesek értékesítési célokat elérni

Az értékesítők egy tucat fillér, de nem mindenki egyenlő. Sok eladó pofára esik, mert nem rendelkezik a megfelelő készségekkel vagy személyiséggel az eladáshoz. Ha felismeri ezeket a tulajdonságokat a potenciális jelöltekben, akkor nagy az esélye, hogy cége olyan kiváló tehetségeket tud találni, akik teljesíteni tudják értékesítési céljait.

Találja meg a megfelelő típusú értékesítőt

A megfelelő értékesítő megtalálása elengedhetetlen a sikerhez. Szüksége van valakire, aki jól illeszkedik vállalkozásához, kultúrájához és Önhöz, mint emberhez.

A megfelelő típusú értékesítő megtalálása segít abban, hogy több olyan értékesítőt vonzzon, akik eredményeket tudnak felmutatni, jól tudnak együttműködni a csapattal, és megkönnyítik számukra a kvóták elérését.

Koncentráljon az eladásra, ne a munkaerő-felvételre

Az egyik legnagyobb hiba, amit az értékesítők elkövetnek, hogy a munkaerő-felvételre összpontosítanak, és nem az eladásra. Ez nagy hiba, mert több ezer dollárjába kerülhet elvesztegetett idő és erőfeszítés, valamint bevételkiesés.

Ha kiváló tehetségeket szeretne vonzani értékesítési csapatához, a munkaerő-kölcsönzés helyett az értékesítésre összpontosítson. Amikor elad, megmutatja, mit kínál a cége, és mennyi értéket kapnak az ügyfelek a velük (vagy a termékeiket használó más cégekkel) való együttműködésből. Ezt a jövőképet világosan meg kell tudni fogalmazni, hogy az emberek lássák, mennyit nyernek azzal, ha az Ön vállalkozásával dolgoznak vagy szolgáltatásait igénybe veszik. Szüksége van valakire, aki hatékonyan tudja kommunikálni ezt a jövőképet, hogy mások megértsék, mit kapnak, amikor csatlakoznak az Ön szervezetéhez – és miért érdemes a tiédet választaniuk az interjúk vagy más toborzási folyamatok során bemutatott másik lehetőség helyett!

Fedezze fel az értékesítő személyiségjegyeit

  • Keresd a lelkesedést és az energiát.
  • Keress pozitív hozzáállást.
  • Keress egy képes hozzáállást.
  • Keressen hajlandóságot a tanulásra, kockázatvállalásra és új dolgok kipróbálására.

Keresse az Őszinteséget; Ne dőljön be a füstnek és a tükröknek

Keresd az őszinteséget:

Ne dőljön be a füstnek és a tükröknek. Mindig elmondhatod egy eladónak, aki valóban megpróbál lenyűgözni, de nehéz eldönteni, hogy őszinte-e önmagához vagy sem. Ha valakit annyira izgatott a munkája, és valódi szenvedélye van az iránt, amit csinál, az azt jelenti, hogy valószínűleg van benne valami, amivel érdemes dolgozni (és talán még fejleszteni is). Így sokkal könnyebb lesz érzelmi szinten kapcsolatba lépni velük, hogy idővel erős üzleti kapcsolatokat alakítsanak ki.

Keresse jelentkezőiben a kreativitást és a kockázatvállalási képességet

A legjobb értékesítők megtalálásához kreatív és kockázatvállaló képességeket kell keresnie a jelöltekben.

Keressen olyan jelölteket, akik hajlandóak kockázatot vállalni. Ha nem hajlandók új dolgokat kipróbálni, akkor nem lehet megbízni bennük abban, hogy elérik céljaikat vagy megfelelnek az elvárásoknak. Ha egy jelöltnek nincs érzéke az innovációhoz, kerülje el őket!

Keressen olyan jelölteket, akik kreatívak és képesek a kereteken kívül gondolkodni. Ez az a terület, ahol egyesek elbújhatnak az önéletrajzuk mögé – de ha tanultunk valamit a közelmúltból (és különösen a saját tapasztalatainkból), akkor az az, hogy a kreativitás minden mást felülmúl, amikor a pénzkeresésről van szó. termékeket vagy szolgáltatásokat! Tehát alaposan nézze meg, hogyan gondolkodnak ezek az emberek a problémákon, mielőtt megoldásokat találnának; ha úgy tűnik, hogy van egy-két eredeti ötletük – akkor talán mégis adj nekik még egy esélyt...

Ha időt szán a megfelelő felvételre, jobb értékesítőket talál.

Amikor új alkalmazottakat keres, ne feledje, hogy fontos a megfelelő embereket felvenni. Ez költséges lehet, ha rosszakat vesz fel, és az eladók nem azt nyújtják, amire szüksége van.

Rossz személy felvétele többe kerül a bevételkiesés miatt, mint amennyibe a megfelelő személy felvétele került volna, amikor felvették őket.

Sokkal könnyebb kiképezni valakit, aki még soha nem csinált semmit, mint azt, aki évek óta vagy évtizedek óta csinál hasonlót (és jó referenciákkal rendelkezik). Kevesebb képzési időre is szüksége lesz, mivel az új alkalmazottja már tudja, hogyan működnek a dolgok az Ön iparágában/üzleti modelljében – csak útmutatásra van szüksége a főnökétől, hogy jelenleg min kell javítani.*

Következtetés

A legfontosabb dolog, amit érdemes megjegyezni az értékesítők felvételekor, hogy az ő sikerük a tiedtől függ. A legjobb módja annak, hogy olyan embereket szerezzen, akik olyan típusú eredményeket érhetnek el, mint amilyeneket a vállalkozásától szeretne, ha interjúkat készít, teszteli a jelölteket és hamis értékesítési hívásokat folytat velük. Ne feledje: nem csak az kell, hogy találjunk valakit, aki el tudja adni! Szüksége van valakire, aki valami egyedit hoz az asztalra – valakire, aki jobbá teheti cégét, mint amilyen jelenleg. Tehát szánjon egy kis időt a napjából, hogy átgondolja, hogyan és miért szeretne értékesítőket vonzani a szervezetébe, majd nézzen körül a többi jelölt között.