Az értékesítési célok megvalósításában tapasztalt értékesítőkre mindig nagy a kereslet. Ezért a vállalatoknak el kell sajátítaniuk a hozzáértő értékesítők alkalmazásának művészetét, mivel ez nagyobb lehetőséget biztosít a cégük számára a sikerre.

Mivel az értékesítési toborzók használata gyakran a végső megoldás, íme néhány tipp az Ön számára, ha olyan értékesítőket alkalmazhat, akik változást hoznak a vállalata számára.

1. Hogyan szerezzünk értékesítési tehetségeket

Az ajánlások működhetnek – Az ajánlott értékesítők mindaddig jók lehetnek, amíg alaposan ellenőrzi őket, és nem csak valaki szavára hagyatkozik. Az értékesítési vezetők vagy értékesítési igazgatók valószínűleg sok jelöltet ismernek, akikkel korábban együtt dolgoztak. Arról van szó, hogy át kell szűrni, hogy kik lennének alkalmasak új cégükre és szerepükre. Az értékesítési csapat tagjai tereptevékenységeik révén is eredményesek lehetnek jelöltek keresésében.

Hirdessen résértékesítési álláshirdetéseken – Bár találhat jelölteket olyan népszerű álláshirdetéseken, mint az Indeed és a Monster, kipróbálhatja az értékesítési tehetségekre szakosodott álláshirdetéseket is. A célzottabb marketing az állástáblázatokon, például a Sales Job Boardon keresztül segíthet abban, hogy az állásajánlatokat a megfelelő jelentkezők számára értékesítse.

Építsen fel egy munkáltatói profilt az állástáblázaton – Az értékesítők szeretnek többet megtudni a cégéről, mielőtt felvételt készítenek. Kereshetnek az interneten információkért, de előfordulhat, hogy ez nem segít nekik többet megtudni az értékesítési szervezetről. A munkáltatói profilok nagyszerű módja annak, hogy kommunikáljon értékesítési szervezete kultúrájával, sikereivel és a létező karrierlehetőségekkel.

Használja a közösségi médiát – Ismertesse, hogy új értékesítőt keres. A közösségi média kiválóan alkalmas az értékesítési álláshirdetésekre mutató linkek megosztására és a hír elterjesztésére. Ezenkívül az emberek könnyen továbbíthatják az Ön adatait a potenciális jelölteknek, hogy értékeljék pozícióját és cégét.

2. Tegyen fel világos és vonzó álláshirdetéseket

Az álláshirdetések nem munkaleírások! Az álláshirdetések áttekintést adnak a kínált állásról, és arra szolgálnak, hogy beszélgetésre vonzzák az embereket. Ha közzéteszi a tényleges munkaköri leírást, elszalasztja a lehetőséget, hogy nagyszerű megbeszéléseket folytasson a jelöltekkel, amelyek alkalmasak lehetnek valamilyen képzésre.

Reklámjai ezredéveseknek szólnak. Ezeket az embereket elriasztja az, hogy túlságosan formálisak, speciális készségeket és mikromenedzsmentet követelnek meg. Azonban tudnak olvasni a sorok között, ezért gondoskodnia kell arról, hogy a hirdetés hangneme megfeleljen a közönség profiljának. Ha szeretne kitűnni minőségi értékesítési jelöltek vonzásában, feltétlenül beszéljen a karrierutakról és a vállalati kultúráról. Milyen képzést biztosítanak, és milyen rugalmasság van a szerepkörben.

3. Vegye le az ATS-t (kérelmező nyomkövető rendszere)

Az ATS-rendszereket úgy tervezték, hogy válaszoljanak a kulcsszavakra, és sok esetben azok a jelöltek jutnak tovább, akik a legjobban egyeznek a kulcsszavakkal. A probléma az, hogy az eladójelöltek nem feltétlenül férnek be egy állásba. Az ATS kiválóan alkalmas szabványos készségkészletekhez, de nem jó az értékesítéshez szükséges megfoghatatlan előny megtalálásában.

Ez időigényes, de a jelentkezők személyes ellenőrzése jelentősen befolyásolja az interjúk összeállításának minőségét. A jelölteket az állástáblázaton feltett személyre szabott kérdések segítségével értékelheti, majd az önéletrajz minőségének, a kísérőleveleknek, a kommunikációjuknak és egyéb tényezőknek a felülvizsgálatáról van szó.

Az ATS-ek értékesek, ha a jelölteket felvették a listára, és egy jó állásbíróságon, mint például a Sales Job Board, lesz egy ATS-rendszer, amelyet használhat.

Összefoglalva:

A jelöltek vonzása a dedikált értékesítési állástáblákon történő marketingről, valamint a cége és a kínált szerepkör értékesítéséről szól. A mai piacon a jelöltek birtokolják az összes kártyát, és a kiválasztási folyamat 90%-át elvégzik. Az Ön cégénél akarnak dolgozni? Ez teljesen eltér a korábbi időktől, amikor cége válogatta a potenciális jelölteket, és elárasztották a jelentkezések.

Mostantól csak két vagy három jelentkezőt kaphat, ha az álláshirdetése jól van megírva. Csak azok, akik kiválóan alkalmasak lesznek a szerepre. Ha követi ezeket a lépéseket, sikeresnek kell lennie. Sok sikert a kereséshez!