Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

LinkPitching – Hét végzetes hiba A LinkedIn-felhasználók minden nap elkövetnek

Egy régebbi LinkedIn interakció még ma is velem tart. Miért? Ő és én kapcsolódtunk, majd azonnal kérte, hogy vizsgálják felül a személyes pénzügyeimet, hogy meg tudja tenni helyettem azt, amit állítólag megtett annyi más "izgalmas ügyfélért". Mondtam neki: "Köszönöm nem." Azt válaszolta, hogy miért. Mivel én vagyok a közvetlen srác, azt mondtam neki, hogy nem őszinte dolog kapcsolatba lépni velem, és azonnal át akarom tekinteni a személyes pénzügyeimet, és megpróbálok eladni a szolgálatában. Azt mondta, soha nem kért meg, hogy személyes pénzügyeimet küldjem el a LinkedInen keresztül. Ezen a ponton a vita már nem arról szólt, hogy megpróbált eladni nekem egy szolgáltatást; ehelyett tanítható pillanatot akartam biztosítani számára. Mondtam neki, hogy a személyes pénzügyek LinkedIn-en keresztüli küldése nem probléma, de nem akartam elárulni a személyes pénzügyeimet olyan valakinek, akiről nem is tudtam, hogy 30 perccel ezelőtt kapcsolatba került velem. Újabb néhány interakció után azt mondta, hogy "kedves emberek" beleegyeznek, hogy találkozzanak vele (azt hiszem, nem vagyok kedves ember), és hogy visszavonja a találkozási ajánlatát (bár már mondtam neki, hogy nem nem akarok találkozni vele). Olyan volt, hogy "nem szakíthatsz velem, mert én szakítok veled először". Aztán a legjobbakat kívánta nekem. Határozottan nagy benyomást tett rám, csak nem olyat, amit szeretett volna.

A cikk írásának pillanatában a LinkedInnek több mint 600 millió felhasználója van, és meghatározó erővé vált az emberek összekapcsolásában, hogy üzleti tevékenységet folytassanak egymással. Megbontotta a földrajzi korlátokat, így valaki a pincéjében Clevelandben üzletet köthet valakivel Los Angelesben, Párizsban vagy Bangalore-ban. Ezenkívül őrülten olcsó és könnyű létrehozni egy platformot, és elérni azokat a potenciális ügyfeleket, akik 20 évvel ezelőtt elérhetetlenek lettek volna. Ez az alacsony belépési korlát és a hatalmas közönségpotenciál termékeny talajt jelent az ambiciózus üzletemberek számára (akiket én LinkPitcher-nek nevezek), hogy nagy tömegeket keressenek üzleti céllal. Most semmiképpen sem mondom az ambiciózusoknak, hogy ne folytassanak üzleti tevékenységet a LinkedIn használatával teljes szenvedélyükkel és energiájukkal. De vannak jó és rossz módszerek is.

A LinkedInben szerzett több éves tapasztalatom hét végzetes hibához vezetett, amelyeket a LinkPitcherek elkövetnek:

Nem értem a profilomat – tudom, hogy ez "nem duh"-nak hangzik, de le vagyok nyűgözve, hogy milyen sokan küldenek nekem olyan üzeneteket, amelyek bizonyítják, hogy meg sem nézték a profilomat. A LinkedIn szalaghirdetésemen a nevem után a "Szerző" felirat szerepel a megjelent könyveim mellett. Ennek ellenére rendszeresen kapok olyan üzeneteket, amelyekben megkérdezik, hogy valaha is fontolóra vettem, hogy író leszek. Mielőtt megkeresné, szánjon néhány percet annak megértésére, hogy az illető valójában mit csinál.
Nem teszünk szóközt a csatlakozási kérés és a nyomon követés közé – A csatlakozási kérés után azonnal hangmagasság jelzi, hogy egyáltalán nem érdekel engem; csak az üzletért trollkodsz. Ha a kettő közé teret teszel, az legalább azt az illúziót kelti, hogy időt szakított a kutatásra.
Nem bizonyítom, hogy tudsz rólam valamit – A leghatékonyabb LinkedIn-üzenetek, amelyeket kaptam, valamilyen kapcsolatot teremtenek azokkal a témákkal, amelyekről írok. Sokat írok az autizmusról és a fogyatékkal élők befogadásáról, ezért ha kapok egy üzenetet, amelyben az autizmusról kérdeznek, vagy azt mondják, hogy gyermekük is van a spektrumban, nagyobb valószínűséggel válaszolok.
Nem teszek fel személyes kérdéseket a kapcsolat megteremtése előtt – Bocsánat, de csak azért, mert kapcsolatba kerültem Önnel a LinkedIn-en, még nem jelenti azt, hogy a következő leheletben elmondom pénzügyi céljaimról. Időbe telik, hogy kialakuljon a bizalom egy kapcsolatban. Még ha egy kapcsolat tagja vagy is, ez nem jelenti azt, hogy hajlandó vagyok bármit is elárulni neked a profilomon kívül.
Nem őszinte, hogy miért követed – sikoltja egy őszintétlen, pompás bók, mint például: „Nagyon lenyűgözött, hogy <írd ide a cél nevét>, és havonta 20 000 leadet tudok generálni neked” – sikít egy nyálkás eladó. Sokkal jobban érezném magam, ha kapok egy ilyen üzenetet: "Köszönöm, hogy kapcsolatba léptél velem. Érdekel a mondanivalód, és várom, hogy elolvashassam a bejegyzéseidet, hogy lássam, van-e közös alap a közös üzletkötésben."
Nem rendelkezik a csíkokkal ahhoz, amit árul – Ha csatlakozási kérelmet küld nekem, megnézem vállalkozását, végzettségét és tapasztalatait. Ha pénzügyi tanácsadóként számlázza ki magát, de minimális megfelelő végzettséggel vagy szakmai tapasztalattal rendelkezik, valószínűleg nem akarok üzletet kötni Önnel.
Nem fogad el egy tippet – Ha nem kap választ, ne küldje tovább a „Biztos vagyok benne, hogy nagyon elfoglalt, és lehet, hogy nem látta az előző üzenetemet” üzeneteket. Láttam az üzenetet, és úgy döntöttem, hogy nem folytatom. További üzenetek küldése nem fogja kedvezőbbé tenni a rólad alkotott véleményemet.
Mindenképpen használja a LinkedIn-t és azokat a hatékony eszközöket, amelyeket vállalkozása számára hozhat. Csak tartsa szem előtt ezt a hét végzetes hibát a következő LinkPitching-expedíciója során.

0 Tovább

Napelemes utcai világítás felszerelése a veszélyek kiküszöbölésére kevesebb befektetéssel

A lámpák használata nincs korlátozva, mivel ezek megvilágítják utunkat azáltal, hogy megszüntetik a tőlünk távol eső sötét órákat. Különböző iparágak manapság azon dolgoznak, hogy nagy mennyiségű energiát állítsanak elő, hogy az egyéneket tovább lássák, hogy azok kielégíthessék különféle szükségleteiket. A villamosenergia-termelés hagyományos módja a nem megújuló energiaforrások elégetése, amely egy napon véget ér. Ezért nagy szükségünk van valamire, ami nemcsak hosszú ideig tart, hanem meg is takaríthatja ezeket a nem megújuló energiaforrásokat. A növekvő intellektussal az egyénekben, az erőt ma különféle természeti erőforrások felhasználásával állítják elő, beleértve a vizet, a levegőt és a napfényt, amelyek nagy tömegben állnak rendelkezésre, és lejárati idejük nincs korlátozva.
Az egyedek többsége a telephelyükön egyenetlen áramellátásra panaszkodik, ami drasztikusan hátráltatja mindezen egyedek életmódját, valamint csökkenti a növénytermesztési lehetőségeket. Indiában a legtöbb gazdálkodó egész évben monszunra van szüksége, valamint elektromos áramra, hogy éjszaka megvilágítsa az izzót. A legtöbb távoli helyen, ahol nincs tápközeg, a legtöbb egyed régi minták szerint él, és különféle bajokkal néz szembe, amelyek sötét éjszakákban előfordulhatnak. Különösen az esős évszakokban ezek a területek nagyon borzalmasakká válnak, és mindig nagy veszélyekre hívnak fel.
A napelemes led utcai lámpák nem kisebb csodát jelentenek azokon a helyeken, ahol nincs áramellátás, és az emberek ebben a helyzetben kénytelenek élni. Mindezek a lámpák napenergiával működnek, így csak napfényre van szükségük, semmi másra. Ezeknek a lámpáknak számos előnye van, és ezek egyike az egymástól való függetlenség. A hagyományos áramforrásokkal ellentétben ezek általában vezeték nélküliek, így nem igényelnek gyakori karbantartást.
Azokat, akik már alig várják, hogy beszereljék ezeket a napelemes utcai lámpákat, hogy megvilágosítsák a gardróbjukat, a kormány különböző programokat hirdet meg a pénz megszerzésére és a lámpák elhelyezésére. Ezek a lámpák valóban modern jellegűek, és csak kevés helyet foglalnak el, hogy működőképesek maradjanak. A fotovoltaikus panelre, akkumulátorra és izzópárra csak az utca és a szekrények megvilágításához van szükség. A legtöbben az elegáns divat médiumaként is kezelik azáltal, hogy parkolóikba, hátsó udvaraikba, kertjeikbe és határaikba helyezik, hogy hideg fehér fényekkel világítsák meg őket. Mindezek a lámpák egész éjszaka szétszórják a fényüket, és automatikusan kikapcsolnak, amint megérkezik a hajnal.
Mindezek a lámpák a közeli szoláris utcai lámpák beszállítóinál is beszerezhetők, ahol különféle típusú lámpákat szerezhet be, és felszerelheti őket világítási igényeinek kielégítésére. Ezek a lámpák a napfény használatával csökkentik a számlaterhet, és segítenek az egyéneknek abban, hogy boldogan éljenek. Ezért telepítsen napelemes lámpát a helyszínére, hogy stresszmentesen élvezhesse a hozzáadott előnyeit.

0 Tovább

A legjobb hajóellátási szolgáltatások Oroszországban

A hajóellátási szolgáltatások (más néven hajókúra) egy olyan vállalkozás, amely hajók ellátására vagy felszerelésére szakosodott. Ezeket a szolgáltatásokat a hajóiparban hajóüzleteknek is nevezik. A hajó-felszerelés olyan vállalkozás, amely feltétlenül szükséges a vizek társadalmi és politikai dinamikájának fennállásához világszerte. Feltétlenül szükséges alkatrészei minden olyan egységnek, amely hajókat birtokol, és szándékában áll bárhová küldeni

Ha minőségi szállítási szolgáltatásra van szüksége Oroszországban, vagy esetleg piacvezetőnek számít, akinek bármilyen hajóval kapcsolatos igénye van, fontolja meg az Oroszországi Hajóellátási Szolgáltatásokat. Ez a hajóellátó üzlet első osztályú professzionális lefedettséget nyújt pontosan ebben az iparágban és annak minden ágazatában. Ez egy olyan cég, amely a világ egyik legmodernebb vállalata projektek, hajók, berendezések és hajógyárak terén. Ők uralják a hajóellátási piacot, és egy elsőrangú hajóellátó vállalat.

Mi az oka a legjobb értékelésüknek és a kiváló minőségüknek, kérdezheti. Az Russia Ship Supply Services a legjobb ellátási és étkeztetési szolgáltatást kínálja Oroszország összes fő kikötőjében. Ezek a portok (de nem kizárólagosan):

Adler, Szocsi, Tuapse, Novorossiysk, Port Kavkaz, Taman, Temrjuk, Kerch, Eysk, St. Peterburg, Uszt-Luga, Viszock, Kozmino, Nahodka, Vlagyivosztok, Vosztocnyij, Vanino, Kalinyingrád, Murmanszk, Korszakov, Kholmszk, Arsahhangelszk, Arsahhangelszk , Nevelsk
• Bármely más szükséges porttal is működhetnek

Emellett csodálatos étkeztetési szolgáltatásokat nyújtanak. Csak kiváló minőségű gyümölcsöt és zöldséget árusítanak. Italok széles választékát is kínálják. Ezek az italok a következők: sörök, szeszes italok és még sokféle cigaretta is. A Supply Services Russia bizonyos cikkeket, például parfümöket, ékszereket és ajándéktárgyak széles választékát is kínálja.

A Russia Ship Supply számos kabinüzletet kínál, amelyek minden fiókjában elérhetők. Ez magában foglalja az ágynemű- és konyhafelszereléseket, valamint az építőanyagokat. Felszerelik a világ legújabb épületeit, és nagyon jó minőségű anyagokat kínálnak nekik. Ez a cég számos hajótartozékkal és hajózási felszereléssel rendelkezik számos cikkhez, beleértve az asztalokat, a motorokat és a kabinokat.

A zászlók, biztonsági felszerelések, rozsdaeltávolítók, kefék és egyéb szerszámok csak egy kis részét képezik a Russia Ship Supply által kínált szolgáltatásoknak. Nagyon nagy cégről van szó, amely nemzetközi elismerésre és világsikerre tett szert. A cég szakterülete egészen az elektrotechnikáig terjed, és az elektromos berendezések széles skáláját kínálja. Ez magában foglal mindent az egyszerű izzóktól kezdve a nagyon fejlett elektromos alkatrészekig, például a motorokig.

Egyes motorjaik kiváló minőségű dízelmotorokat tartalmaznak. Az elektromos területen minden alkatrészüket a legmagasabb osztályú mérnökök készítik. A cég egyedülálló politikával rendelkezik, amelyre sehol a világon nem volt példa – nagy mennyiségű anyagot vásárolnak különféle speciális mérnököktől. Ők az egyik vezető versenytárs a minőség terén, miközben nagyon megfizethető áron vannak.

Ezen kívül nagy készlettel rendelkeznek hengerbetétekből, dugattyúkoronákból és hengerburkolatokból. A Russia Ship Supply egy olyan ágazattal is rendelkezik, amely műszaki szolgáltatásokat nyújt, vagyis alkatrészeket biztosít és cserél a tulajdonosoknak, akiknek azonnali cserére van szükségük a sérült alkatrészeken. Ez a szolgáltatás nem korlátozódik a műszaki ipar bármely részére.

Nos, találd ki, mi több? 247-ben dolgoznak éjjel-nappal. Gondoskodniuk kell arról, hogy Ön és legénysége teljes biztonságban legyen, és fantasztikus és kényelmes utazásban lesz része a tengeren. A Russia Ship Supply mindig itt van, hogy a lehető legjobb ellátást és étkezési szolgáltatásokat kínálja Oroszország szinte bármely kikötőjében.

0 Tovább

Vegye fontolóra utazási ösztönzőket vállalkozása számára

Ezzel nem csak köszönetet kell mondanunk ügyfeleinek, dolgozóinak vagy üzleti partnereinek, hanem nagyszerű módja annak, hogy vállalkozása hosszú távon megmaradjon. Nagyon sok olyan vállalat van, amely különféle ösztönzőket alkalmaz termékei és szolgáltatásai megvásárlására, vagy azért, hogy megjutalmazza munkatársait a jó munkáért. Az utazási ösztönzők pedig az egyik népszerű módszer a több ügyfél vonzására. Vannak olyan rekreációs ösztönzők, amelyekből a cég profitálhat, hiszen valójában jóval olcsóbb, és ebben az esetben ömlesztve vagy túracsomagban is megvásárolhatják, ami jóval olcsóbb. Sokan úgy gondolják, hogy az ingyenes ajándékok és egyéb ösztönzők felajánlása az egyik legjobb marketingstratégia a mai üzleti környezetben, és ezáltal növeli a vállalat bevételét.

A kétféle ösztönző, amelyet a vállalkozásában alkalmazhat: pénzügyi ösztönzők vagy pénzbeli juttatás, ahol a fizetésük és előléptetéseik emelkednek. És a nem anyagi ösztönzők, amelyek magukban foglalják az igazolás átadását, a kedvezményeket, az ingyenes ajándékokat és a kuponokat.

Miért fontos az ösztönző program?

Ez egy nagyszerű módja annak, hogy alkalmazottai növeljék munkájukat és termelékenységüket, elégedettek és motiváltak maradjanak. Inkább szabadidőt adunk nekik, mint nagyobb nyomást. És ez biztosítja, hogy ezek az emberek kitartsanak mellette, és az Ön vállalkozása jól menjen.

Ezek az utazási ösztönzők nagyon egyediek voltak, mivel tartalmas élményeket nyújtanak, amikor a munkatársak csapattá válnak, megbecsülik őket, és ez sokkal jobb, mint a pénzbeli haszon. Bizonyított motivátor volt, és célt szolgál.

Egy tanulmány azt mutatja, hogy az ösztönző programmal rendelkező vállalatok akár 25%-kal növelik eladásaikat azokhoz képest, amelyeknek nem volt. Tehát pozitív hatással van a vállalkozások tulajdonosaira.

Nem kell luxus vagy tökéletes utazásnak lennie, hanem igazi ajánlat a legkívánatosabb úti célokhoz. Olyan helyi helyek, mint Las Vegas vagy Hawaii, ahol mindenki élvezheti a turisztikai helyeket, strandokat, kaszinókat, művészeti galériákat, és esetleg megeheti a legjobb steakeket, és felforrósodhat egy gyógyfürdőben.

Ne feledje, hogy ez az ösztönző program ösztönözheti a vállalatot, és mindenki profitálhat belőle. Utazási ösztönzőt kínálhat, amely 3 napos, 2 éjszakás nyaralást kombinál több nagyobb szállodával. 8 nap 7 éjszaka vakáció egy üdülőhelyi kiruccanáshoz. 1000 dollár megtakarítás élelmiszerboltban és 1000 dollár éttermi megtakarítás.

Ajándékozzon ingyenes utazást ügyfeleinek és alkalmazottainak, és figyelje az eladások növekedését. Ha úgy gondolja, hogy egy ösztönző program a vállalata számára költséges, akkor gondolja át újra.

0 Tovább

Miért kell az amerikai férfi futballnak még egy nemzetközi versenyképes csapatot felépítenie?

Felhozható az érv, hogy az Egyesült Államok a valaha látott legjobb férfi sportolókat hozta létre. Michael Jordantől Michael Phelpsen és Tiger Woodson át Muhammad Aliig az Egyesült Államokban szinte minden sportágban élsportolók születtek, amelyeket valaha is játszottak. Úgy tűnik, csak egy sportág van, amelyet az amerikaiak soha nem tudtak uralni: a világ legnagyobb sportja, a foci. A férfi kategóriában az Egyesült Államok aranyérmet vagy világbajnoki versenyt nyert minden jelentősebb sportágban, többek között kosárlabdában, jégkorongban, baseballban, teniszben, golfban, úszásban, ökölvívásban, gimnasztikában, és szinte minden kiadásban uralták az olimpiai érmek számát. az olimpiáról. Mindezek mellett a világ legnagyobb és legfontosabb sportligái az Egyesült Államokban találhatók, köztük az NBA, az NFL, az MLB, az NHL és a PGA Tour.

Furcsának tűnhet, hogy egy ilyen sportkultúrával rendelkező ország soha nem járt sikerrel a világ legnépszerűbb sportjában. Az amerikai lakosság nagy része azzal érvel, hogy a futball unalmas sport, mivel a meccseken szerzett gólok száma más nagy sportágakhoz képest alacsony. Az igazság az, hogy az 1994-es világbajnokság óta, amelyet először amerikai földön rendeztek, és a Major League Soccer 1993-as megalakulása óta a futball hatalmas növekedést mutat. Úgy tűnt, hogy az Egyesült Államok labdarúgó-szövetsége jó úton halad, hogy a labdarúgást nagy sportággá tegye. Országszerte egyre több gyerek kezdett el űzni a sportot, és mára kezd az amerikai kultúra részévé válni, a csapatok nagy összegeket fektettek be stadionjaik építésébe és játékosok fejlesztésébe, valamint a jövőbeli tehetségek fejlesztésébe is. csapatok ifjúsági akadémiája.

Szóval mi a probléma? A probléma az, hogy a foci nem akármilyen sportoló sportja. Amikor arról beszélnek, hogy egy játékos mennyire jó az amerikai kultúrában, a szakértők szívesen beszélnek arról, milyen magas a játékos, milyen magas, milyen erős és milyen gyors. Ezek mind olyan kategóriák, amelyek biztosan megjósolhatják, hogy egy személy milyen jó sportoló lehet bármilyen jelentős kontaktsportban, például kosárlabdában vagy futballban, és az amerikai futball úgynevezett szakértői megpróbálták ezeket a kategóriákat felhasználni a jövőbeli kilátások azonosítására, ami a legnagyobb hiba, amit elkövethetnek. készítsenek. A minden évben megrendezett MLS-kombinációban a potenciális MLS-játékosokat egy sor teszten vetik alá, amelyek állítólag bemutatják képességeiket. Van egy Sebességteszt, amely egy 30 méteres száguldásból, egy Agility tesztből áll, ahol az 5-10-5-ös keveredés során mérik az idejüket, majd egy Power tesztet, amely magában foglalja a függőleges ugrás mérését. Amit az embereknek meg kell érteniük, az az, hogy ezek a tesztek úgy is felbukkanhatnak, hogy egyáltalán nem jelentenek semmit. A futball önálló művészet, és nem redukálható ebbe a négy kategóriába. Sokkal több van a futballban, mint amit ez a négy számteszt megmutat. A generáció egyik legjobb játékosa, Andrea Pirlo valószínűleg mindhárom kategóriában a tabella végén lenne. Pirlo 5 láb 9 hüvelyk magas és 150 fontot nyom, soha nem volt gyors, soha nem ugrott magasra, és nem volt a legfürgébb játékos, de művész volt a labdával, és a legmagasabb szintű tehetséggel rendelkezett. Ugyanez mondható el Lionel Messiről, aki vitathatatlanul a valaha volt legjobb futballista.

Bár Messi valóban nagyon gyors és mozgékony, 5 láb 7 hüvelykesre mérik, és egy növekedési hormon kezelésnek köszönhetően került oda, amelyet az FC Barcelona biztosított neki, hogy növekedni tudjon. Amikor Messi tizenöt éves volt, alig 5 láb 4 hüvelyk alatti volt, és 136 fontot nyomott. Szomorú, de igaz, hogy ha Leo Messi az Egyesült Államokban született volna és fejlődött volna, valószínűleg soha nem jutott volna el semmire, mert Amerikában egyetlen csapat sem adott volna neki esélyt. A felderítőknek és az edzőknek az ifjúsági rendszerekben szerte az országban jobban kell összpontosítaniuk a nyers tehetségek vonzására, hogy kifejlesszék őket, ne pedig magas, erős és gyors sportolókat akadémiájukba, ha meg akarják változtatni a narratívát, és vezetővé akarnak válni az egyetlen sportágban, ahol nem. képes volt meghódítani.

0 Tovább

Feedek

HTML