Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Általános esszéírási tippek

Annak ellenére, hogy Shakespeare azt mondta: "A toll erős a karddal", maga a toll nem elég ahhoz, hogy hatékony író legyen. Valójában, bár mindannyian szeretnénk úgy gondolni magunkra, mint a következő Shakespeare-re, a motiváció önmagában nem a kulcsa a hatékony esszéírásnak. Látja, az angol esszék konferenciájának több formulája van, mint gondolná – és sok szempontból olyan egyszerű lehet, mint az öt kiszámítása.
Bemutatkozás
A bevezetés alapvető célja az Ön helyzetének bemutatása (ezt „tézisnek” vagy „érvnek” is nevezik ebben a kérdésben), de a hatékony kezdő bekezdések ennél többet jelentenek. Mielőtt elérhetné például ezt a téziskijelentést, az esszének a „horog”-val kell kezdődnie, amely leköti az olvasó figyelmét, és el akarja olvasni.
Csak ezután, az olvasó „lehajtott figyelmével” kell a dolgozathoz menni. A tézisnek egyértelmű, egy mondatos magyarázatot kell adnia helyzetéről, amely nem hagy kétséget az olvasóban afelől, hogy az esszé elejétől fogva Ön melyik szempontból van.
A szakdolgozat után egy miniprofilt kell készítenie, amely bemutatja azokat a példákat, amelyekkel a többi esszében alátámasztja saját szakdolgozatát. Az olvasó nemcsak azt tudja, hogy mire számítson a bekezdésekben, de világosan megérti, miről is szól az esszé.
A Törzs bekezdései
Az esszé középső cikke gyűjtőnéven törzsrészletek, és ahogy fentebb említettük, a törzsbekezdés fő célja az, hogy részletesen leírja a dolgozat alátámasztására szolgáló példákat.
Az első törzsbekezdésben a legerősebb érvelést vagy a legfontosabb példát kell használnia, hacsak nincs szükség más explicit kiindulási pontra (mint a kronológiai magyarázat esetében). E bekezdés első mondata legyen a bekezdés tárgysora, amely közvetlenül kapcsolódik az első bekezdés miniprofiljában felsorolt ​​példákhoz.
Nem elég egy mondattörzs-bekezdés, amely a „George Washington” vagy a „LeBron James” példáját írja le. Nem, ezt követően egy hatékony esszé elmagyarázza az olvasónak, hogy kövesse a témát, részletesen, mi a példa, és ami a legfontosabb, miért releváns ez a példa
Néhány szó az átmenetről
Talán észrevette, hogy a fenti bekezdés nagyon szorosan illeszkedik az adott keretrendszerhez, de egy kivétel ez alól: az első néhány szó. Ezek a szavak egy átmeneti szófordulat példái – a másikban benne van a „további”, „mellett”, de „ellenkezőleg” és „másik oldalon” is –, és a jó írásra jellemző.
A következtetés
Bár az eredményekről szóló cikk az esszé végén található, nem szabad későbbi megfontolásnak tekinteni. Mivel az utolsó bekezdés mutatja az utolsó esélyt, hogy előadja az ügyét, és ily módon nagyon kemény formátumot kell követnie.
A következtetések egyik módja ellentmondásos, mint második bevezető, mert valójában sok lehetőségről van szó. Bár nem kell túl hosszúnak lennie - négy jól előkészített mondat elég kell, hogy legyen -, lehet készíteni vagy törni, és lehet esszé is.
Hatékony megállapítások ("vége", "vége" stb.) következtetéssel és utalással a kezdeti bekezdésben használt "horogra". Ezt követően haladéktalanul vissza kell fizetnie a diplomamunkát.
Ez legyen a negyedik vagy ötödik alkalom, amikor megismétli a szakdolgozatát, miközben a törzsbekezdésekben különböző típusú szavakat kell használnia, de a bevezetőben használt eredeti nyelv egy részét (de nem az összeset) használja. Legyen elfogadható elképzelése.

0 Tovább

Vonzó névtáblát szeretne vásárolni gyermekei számára

Ha hatékonyan szeretné díszíteni otthonát, akkor a legjobb névtábla kiválasztása a legjobb és legjobb választás. Mint tudjuk, a névtábla megjeleníti és azonosítja a termék nevét vagy személyét, aki általában téglalap alakú, de tetszés szerint kihasználhatja a többi formát is. Ha gyereket vállal, akkor a Kids névtábla választása a tökéletes választás, mert csodálatos megjelenést kölcsönöz otthonának. Ez a fajta névtábla többféle témához tartozik, ezért válassza ki gyermeki kívánsága alapján. Ha ezt a táblát keresi, akkor válassza az MDF művészetet, mert sok éves tapasztalattal rendelkeznek, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleiknek a legalacsonyabb áron.

Tudnivalók a Halak lámpájáról

Alapvetően a halak lámpája az elkészíthető háztartási cikk, amely a zodiákus készlet részének tekintendő. Ha a legjobb Halak lámpát szeretné kiválasztani, akkor az MDF művészet a tökéletes választás, mert az Ön kívánsága szerint testreszabják megrendeléseit. Magasan képzett és professzionális csapattal rendelkeznek, így mindig készek a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtani. Ha ezen az oldalon vásárolja meg, akkor könnyen pénzt és időt takaríthat meg. Könnyen használható felülettel is rendelkeznek, így gond nélkül leadhatja rendeléseit. Miután meglátogatta webhelyüket, több ezer terméket kaphat, ezért válassza azt, amelyik a költségvetése alá esik. Rengeteg termék áll rendelkezésre otthona díszítésére, de a Hamsa kézi fali akasztó a legjobb választás, mert szemet gyönyörködtető megjelenést kölcsönöz otthonának. Ezen az oldalon bárki könnyedén leadhat rendelést, ehhez nincs szükség semmilyen készségre vagy tudásra. Ha bármilyen kérdése van a rendelés leadásával kapcsolatban, forduljon ügyfélszolgálati csapatához. Az exkluzív ajánlat, a személyre szabott vásárlási tippek és egyedi ajándékötletek megszerzéséhez kérjen árajánlatot, hogy részletesen megértse szolgáltatásukat.

Az MDF Art egyedi névtáblás termékek nagy gyűjteményével rendelkezik. Tervezünk, gyártunk és szállítunk hallámpás termékeket és Hamsa kézi fali akasztókat. Ígérjük, hogy az MDF kategóriában a legalacsonyabb árú termékeket kínáljuk, minden vásárló termékvásárlási lehetőségét kihasználva. Továbbfejlesztjük a makramé termékkollekció minden aspektusát, és segítünk cégünk új látogatóinak online vásárolni a makramétermékeket.

0 Tovább

Tartalommarketing: 9 lépés a vállalkozás sikeres tartalommal történő marketingjéhez

Az eladások elérésének egyik nagy akadálya, hogy nem hoz létre következetesen elegendő mennyiségű megfelelő tartalmat ahhoz, hogy segítsen a célközönségnek megérteni, miért kell Önt alkalmaznia.

A tartalommarketingről bebizonyosodott, hogy az egyik leghatékonyabb módszer a közönség elköteleződésének növelésére, a márkajelenlét fejlesztésére és az eladások növelésére.

Miért fontos a tartalommarketing?

Ha nem oszt meg rendszeresen tartalmat, a közönség vagy megfeledkezhet rólad, vagy nem bízik benned – vagy mindkettő.

A Hubspot.com szerint...

"A tartalommarketing azért fontos, mert választ ad a közönség kérdéseire. A tartalommarketing segítségével bizalmat építhet a közönségben, javíthatja a konverziókat, kapcsolatba léphet az ügyfelekkel, és potenciális ügyfeleket generálhat. Ezenkívül a mai korban az ügyfelek jó minőségű, egységes tartalmat várnak el. kedvenc márkáiktól... A konzisztens, kiváló minőségű és vonzó tartalom minden más módszernél jobban befolyásolja a közönség döntéshozatalát."

A tartalom az, ahogyan ezt megteszed, és sok edzőből hiányzik a tartalom stratégiai létrehozásához és megtervezéséhez szükséges összpontosítás.

A tartalommarketing létfontosságú, de ha nincs rendszere ennek létrehozásához, akkor az idejét vesztegeti. Tehát itt van valami, ami segíthet --- kilenc lépés, hogyan hozhat létre tartalmat vállalkozása számára.

1. lépés – Vállalja magát a rendszeres tartalomkészítés mellett: El kell köteleznie magát a rendszeres tartalomkészítés mellett. Ennek az az oka, hogy ha azt akarja, hogy szakértőnek tekintsenek, akkor óraműként kell megjelennie. Azért is, mert a keresőmotorok szeretnek rendszeresen előállított tartalmat látni. Tehát a következetesen előállított tartalom kulcsfontosságú.

Ehhez azonban először el kell döntenie, hogy milyen típusú és formájú tartalmat szeretne létrehozni --- a célpiac igényei alapján.

2. lépés – Sorolja fel promócióit: Döntse el, hogy mit indít és/vagy hirdet a következő 6-12 hónapban, és mikor hirdeti azokat, hogy először megtervezhesse a nagy eseményeket. Távolítsa el őket, hogy ne tűnjön úgy, mintha túl gyakran vagy egymás mellett reklámozna. Ezután adjon hozzá kisebb promóciókat, például meglévő termékeket/programokat, más emberek társult termékeit és ólommágneseket.

3. lépés – Piackutatás: Ahhoz, hogy a keresőmotorokon keresztül megtalálják, a tartalomnak mindig olyan kulcsszavakat kell használnia, amelyek az Ön réséhez tartoznak. A józan ész segítségével megtudhatja, mit keres a célpiaca. Milyen kulcsszavakra és kifejezésekre keresne, hogy megtalálja? Ezután hozzon létre egy listát ezekről a kulcsszavakról és kifejezésekről, amelyeket használni szeretne a tartalomban. Ezeket a kulcsszavakat beillesztheti egy kulcsszóba vagy keresőeszközbe, hogy más kapcsolódó kulcsszavakat és kifejezéseket találjon, amelyeket az emberek használnak. A Google például ezt a keresőoldalak alján, az „Az emberek is kérdezik...” címszó alatt teszi meg.

Az egyéb piackutatások, amelyek célja, hogy megtudják, milyen tartalommal foglalkozik a közönsége, a következőkre terjed ki: az Ön iparágának trendjei, népszerű blogbejegyzései, videók, podcastok és legkelendőbb, kapcsolódó könyvek az Ön szűk témakörében. Fórumokat és online csoportokat is felkereshet a témája alapján, hogy megtudja, mit vitatnak meg az emberek a témával kapcsolatban, és milyen szavakat használnak.

4. lépés – Ötletbank létrehozása: Kutatásai alapján sokkal jobban meg fogja tudni, mely témák lesznek a legérdekesebbek és legvonzóbbak a közönség számára. Ötleteit most egy „ötletbankba” gyűjtheti. Ez tárházként szolgálhat a tartalomötletek számára, amelyeket jóval a jövőbe gyűjthet. De mivel a tartalomkészítés folyamatban van, az ötletbank utánpótlásának is folyamatosnak kell lennie. Néhány ötlete származhat a fórumokon megvitatott témákból, az emberek által feltett kérdésekből, az általuk használt kulcsszókifejezésekből és a saját termékeiből származó kivonatokból.

5. lépés – Naptár kiválasztása: Keressen egy olyan naptárt, amely megfelel az Ön igényeinek (sok ingyenesen elérhető az interneten). Ezzel jelölheti ki, hogy mely témákat fogja használni a következő 6-12 hónapban. Ez tűnhet a legegyszerűbb lépésnek, de valójában ez lehet a legnehezebb. Ennek az az oka, hogy integrálnia kell a tartalmi témákat a tervezett eseményeibe, bevezetéseibe, promócióiba --- és mindeközben szem előtt kell tartania, hogy mi hozza a legjobb árat a tartalom felhasználásával a közönség növelésére és az eladások növelésére. .

6. lépés – Létrehozási idő ütemezése: Most, hogy megvannak a tartalomtémái, a következő lépés az, hogy ütemezze be a teendőnaptárban az időt a tartalom tényleges létrehozására. Jelöljön ki rendszeres időblokkokat a tartalom megírására. Az, hogy milyen gyakran és mennyi időt blokkonként, attól függ, hogy hetente, havonta vagy negyedévente szeretné megtenni.

Tegyük fel például, hogy úgy dönt, hogy havonta egy tartalmat tesz közzé, és negyedévente szeretne dolgozni rajta. Tapasztalatból tudja, hogy egy darab (havi) tartalom elkészítése körülbelül 2 órát vesz igénybe. Ezután 90 naponként 6 órát kell ütemeznie a tartalom létrehozására az adott negyedévre. Lehet, hogy Ön az a fajta, aki szeretné beütemezni az egészet egyszerre --- például egy napra vagy hétvégére --- vagy esetleg két órás blokkokra, 3 egymást követő napon. Vagy kényelmesebbnek érzi magát, ha jobban szétteríti. Bármi is működik az Ön számára!

7. lépés – A tartalom előállítása: Használja fel az ütemezett időt a tartalom előállítására legalább a következő 30-90 napon keresztül. Ha tartalom írásakor szem előtt tartja üzleti céljait (és küldetését), akkor a közönsége számára legrelevánsabb és az Ön számára legjövedelmezőbb tartalmat hozhatja létre. Használjon különböző formátumokat a tartalomhoz. Például írhat egy blogbejegyzést a havi hírleveléhez, majd videóvá vagy podcasttá alakíthatja, amelyet a hónap későbbi részében terjeszthet.

8. lépés – Optimalizálás: Ha elkészült, győződjön meg arról, hogy a tartalom:

· Megfelelő egyensúlyban van a kiszolgálás (80%) és az eladás (20%) között – érték vs. eladási pálya.

· Releváns kulcsszavakra és kifejezésekre van optimalizálva.

· Kiegyensúlyozza a megosztott különféle típusú tartalmakat, például oktatási, szórakoztató, inspiráló és promóciós tartalmakat.

Az egyensúly a tartalom hatékonyságának kulcsa. Tartalomnaptárának talán az a legnagyobb előnye, hogy átfogó képet ad. Láthatja, hogy betartja-e az ingyenes és a promóciós tartalom „80/20-as szabályát”, amelyet a legsikeresebb marketingszakemberek alkalmaznak. És mivel láthatja a „mit és mikor” tervet az összes tartalomra vonatkozóan, biztosíthatja, hogy megfelelő egyensúlyban legyen a különféle típusú tartalmak között, és ezáltal professzionális benyomást keltsen az összes online forrás látogatói számára.

Optimalizálja az egyes blogbejegyzéseket, közösségimédia-bejegyzéseket és videókat a megfelelő kulcsszavakkal és metaleírásokkal a blogokhoz.

9. lépés – Szabványos működési eljárás (SOP) létrehozása: Ha végigment a tartalom létrehozásának folyamatán, itt az ideje, hogy leírja az ehhez szükséges lépéseket. Készítsen külön listát az utasításokról minden tartalomformához és platformhoz, még akkor is, ha a lépések nagymértékben hasonlóak. Ez a lista segít koherens megjelenés kialakításában, és biztosítja, hogy minden egyes közzétételkor kövesse az összes szükséges lépést.

És ahogy vállalkozása növekszik, az SOP elengedhetetlen lesz az új csapattag betanításához szükséges idő lerövidítéséhez.

Ez tehát az alapvető tartalomkészítés 9 lépése. Ha ezek a lépések elegendőek, az nagyszerű --- tedd meg! Ha azonban további segítségre van szüksége, hogyan találja meg az időt, találja ki a témákat és/vagy készítsen tervet a tartalom terjesztésére, nézze meg a "The Ultimate Content Creation Toolkit" című részt.

Ez egy átfogó képzési csomag, amely segít megtanulni, hogyan kell megtervezni és létrehozni 6-12 hónapnyi alapvető tartalmat --- például blogbejegyzéseket, podcastokat, videókat és e-maileket --, amelyet a közönség értékesnek talál. növeli a keresőmotorok helyezését.

0 Tovább

Vegye fontolóra utazási ösztönzőket vállalkozása számára

Ezzel nem csak köszönetet kell mondanunk ügyfeleinek, dolgozóinak vagy üzleti partnereinek, hanem nagyszerű módja annak, hogy vállalkozása hosszú távon megmaradjon. Nagyon sok olyan vállalat van, amely különféle ösztönzőket alkalmaz termékei és szolgáltatásai megvásárlására, vagy azért, hogy megjutalmazza munkatársait a jó munkáért. Az utazási ösztönzők pedig az egyik népszerű módszer a több ügyfél vonzására. Vannak olyan rekreációs ösztönzők, amelyekből a cég profitálhat, hiszen valójában jóval olcsóbb, és ebben az esetben ömlesztve vagy túracsomagban is megvásárolhatják, ami jóval olcsóbb. Sokan úgy gondolják, hogy az ingyenes ajándékok és egyéb ösztönzők felajánlása az egyik legjobb marketingstratégia a mai üzleti környezetben, és ezáltal növeli a vállalat bevételét.

A kétféle ösztönző, amelyet a vállalkozásában alkalmazhat: pénzügyi ösztönzők vagy pénzbeli juttatás, ahol a fizetésük és előléptetéseik emelkednek. És a nem anyagi ösztönzők, amelyek magukban foglalják az igazolás átadását, a kedvezményeket, az ingyenes ajándékokat és a kuponokat.

Miért fontos az ösztönző program?

Ez egy nagyszerű módja annak, hogy alkalmazottai növeljék munkájukat és termelékenységüket, elégedettek és motiváltak maradjanak. Inkább szabadidőt adunk nekik, mint nagyobb nyomást. És ez biztosítja, hogy ezek az emberek kitartsanak mellette, és az Ön vállalkozása jól menjen.

Ezek az utazási ösztönzők nagyon egyediek voltak, mivel tartalmas élményeket nyújtanak, amikor a munkatársak csapattá válnak, megbecsülik őket, és ez sokkal jobb, mint a pénzbeli haszon. Bizonyított motivátor volt, és célt szolgál.

Egy tanulmány azt mutatja, hogy az ösztönző programmal rendelkező vállalatok akár 25%-kal növelik eladásaikat azokhoz képest, amelyeknek nem volt. Tehát pozitív hatással van a vállalkozások tulajdonosaira.

Nem kell luxus vagy tökéletes utazásnak lennie, hanem igazi ajánlat a legkívánatosabb úti célokhoz. Olyan helyi helyek, mint Las Vegas vagy Hawaii, ahol mindenki élvezheti a turisztikai helyeket, strandokat, kaszinókat, művészeti galériákat, és esetleg megeheti a legjobb steakeket, és felforrósodhat egy gyógyfürdőben.

Ne feledje, hogy ez az ösztönző program ösztönözheti a vállalatot, és mindenki profitálhat belőle. Utazási ösztönzőt kínálhat, amely 3 napos, 2 éjszakás nyaralást kombinál több nagyobb szállodával. 8 nap 7 éjszaka vakáció egy üdülőhelyi kiruccanáshoz. 1000 dollár megtakarítás élelmiszerboltban és 1000 dollár éttermi megtakarítás.

Ajándékozzon ingyenes utazást ügyfeleinek és alkalmazottainak, és figyelje az eladások növekedését. Ha úgy gondolja, hogy egy ösztönző program a vállalata számára költséges, akkor gondolja át újra.

0 Tovább

Hogyan vonzzon olyan értékesítőket, akik képesek értékesítési célokat elérni

Hogyan vonzhatunk olyan értékesítőket, akik képesek értékesítési célokat elérni

Az értékesítők egy tucat fillér, de nem mindenki egyenlő. Sok eladó pofára esik, mert nem rendelkezik a megfelelő készségekkel vagy személyiséggel az eladáshoz. Ha felismeri ezeket a tulajdonságokat a potenciális jelöltekben, akkor nagy az esélye, hogy cége olyan kiváló tehetségeket tud találni, akik teljesíteni tudják értékesítési céljait.

Találja meg a megfelelő típusú értékesítőt

A megfelelő értékesítő megtalálása elengedhetetlen a sikerhez. Szüksége van valakire, aki jól illeszkedik vállalkozásához, kultúrájához és Önhöz, mint emberhez.

A megfelelő típusú értékesítő megtalálása segít abban, hogy több olyan értékesítőt vonzzon, akik eredményeket tudnak felmutatni, jól tudnak együttműködni a csapattal, és megkönnyítik számukra a kvóták elérését.

Koncentráljon az eladásra, ne a munkaerő-felvételre

Az egyik legnagyobb hiba, amit az értékesítők elkövetnek, hogy a munkaerő-felvételre összpontosítanak, és nem az eladásra. Ez nagy hiba, mert több ezer dollárjába kerülhet elvesztegetett idő és erőfeszítés, valamint bevételkiesés.

Ha kiváló tehetségeket szeretne vonzani értékesítési csapatához, a munkaerő-kölcsönzés helyett az értékesítésre összpontosítson. Amikor elad, megmutatja, mit kínál a cége, és mennyi értéket kapnak az ügyfelek a velük (vagy a termékeiket használó más cégekkel) való együttműködésből. Ezt a jövőképet világosan meg kell tudni fogalmazni, hogy az emberek lássák, mennyit nyernek azzal, ha az Ön vállalkozásával dolgoznak vagy szolgáltatásait igénybe veszik. Szüksége van valakire, aki hatékonyan tudja kommunikálni ezt a jövőképet, hogy mások megértsék, mit kapnak, amikor csatlakoznak az Ön szervezetéhez – és miért érdemes a tiédet választaniuk az interjúk vagy más toborzási folyamatok során bemutatott másik lehetőség helyett!

Fedezze fel az értékesítő személyiségjegyeit

  • Keresd a lelkesedést és az energiát.
  • Keress pozitív hozzáállást.
  • Keress egy képes hozzáállást.
  • Keressen hajlandóságot a tanulásra, kockázatvállalásra és új dolgok kipróbálására.

Keresse az Őszinteséget; Ne dőljön be a füstnek és a tükröknek

Keresd az őszinteséget:

Ne dőljön be a füstnek és a tükröknek. Mindig elmondhatod egy eladónak, aki valóban megpróbál lenyűgözni, de nehéz eldönteni, hogy őszinte-e önmagához vagy sem. Ha valakit annyira izgatott a munkája, és valódi szenvedélye van az iránt, amit csinál, az azt jelenti, hogy valószínűleg van benne valami, amivel érdemes dolgozni (és talán még fejleszteni is). Így sokkal könnyebb lesz érzelmi szinten kapcsolatba lépni velük, hogy idővel erős üzleti kapcsolatokat alakítsanak ki.

Keresse jelentkezőiben a kreativitást és a kockázatvállalási képességet

A legjobb értékesítők megtalálásához kreatív és kockázatvállaló képességeket kell keresnie a jelöltekben.

Keressen olyan jelölteket, akik hajlandóak kockázatot vállalni. Ha nem hajlandók új dolgokat kipróbálni, akkor nem lehet megbízni bennük abban, hogy elérik céljaikat vagy megfelelnek az elvárásoknak. Ha egy jelöltnek nincs érzéke az innovációhoz, kerülje el őket!

Keressen olyan jelölteket, akik kreatívak és képesek a kereteken kívül gondolkodni. Ez az a terület, ahol egyesek elbújhatnak az önéletrajzuk mögé – de ha tanultunk valamit a közelmúltból (és különösen a saját tapasztalatainkból), akkor az az, hogy a kreativitás minden mást felülmúl, amikor a pénzkeresésről van szó. termékeket vagy szolgáltatásokat! Tehát alaposan nézze meg, hogyan gondolkodnak ezek az emberek a problémákon, mielőtt megoldásokat találnának; ha úgy tűnik, hogy van egy-két eredeti ötletük – akkor talán mégis adj nekik még egy esélyt...

Ha időt szán a megfelelő felvételre, jobb értékesítőket talál.

Amikor új alkalmazottakat keres, ne feledje, hogy fontos a megfelelő embereket felvenni. Ez költséges lehet, ha rosszakat vesz fel, és az eladók nem azt nyújtják, amire szüksége van.

Rossz személy felvétele többe kerül a bevételkiesés miatt, mint amennyibe a megfelelő személy felvétele került volna, amikor felvették őket.

Sokkal könnyebb kiképezni valakit, aki még soha nem csinált semmit, mint azt, aki évek óta vagy évtizedek óta csinál hasonlót (és jó referenciákkal rendelkezik). Kevesebb képzési időre is szüksége lesz, mivel az új alkalmazottja már tudja, hogyan működnek a dolgok az Ön iparágában/üzleti modelljében – csak útmutatásra van szüksége a főnökétől, hogy jelenleg min kell javítani.*

Következtetés

A legfontosabb dolog, amit érdemes megjegyezni az értékesítők felvételekor, hogy az ő sikerük a tiedtől függ. A legjobb módja annak, hogy olyan embereket szerezzen, akik olyan típusú eredményeket érhetnek el, mint amilyeneket a vállalkozásától szeretne, ha interjúkat készít, teszteli a jelölteket és hamis értékesítési hívásokat folytat velük. Ne feledje: nem csak az kell, hogy találjunk valakit, aki el tudja adni! Szüksége van valakire, aki valami egyedit hoz az asztalra – valakire, aki jobbá teheti cégét, mint amilyen jelenleg. Tehát szánjon egy kis időt a napjából, hogy átgondolja, hogyan és miért szeretne értékesítőket vonzani a szervezetébe, majd nézzen körül a többi jelölt között.

0 Tovább

Feedek

HTML